09 September, 2011

9th Sep. The Last Ha’apai Visit

The Last Ha’apai Visit
9月9日 最後のハアパイたぞ

 
At 7 o’clock, I left my house. This is DC-3 which I took.
 7時に家を出ました。DC-3です。


 
At the airport, I saw new airplanes. These are similar to Hirono’s airplane but slightly different.
 空港で新しい飛行機を見ました。Hironoさんの飛行機と似ていますが、わずかに違います。


 
Ha’apai girls welcomed me. They are wild.
  ハアパイガールズがお迎えしてくれました。彼らは野性的です。


 
I moved to the outer island.
 離島に移動しました。


 
The accommodation was luxurious.
  宿は豪華でした。


 
The ocean is very beautiful, though Ha’apai main islands are beautiful enough.
 海はとてもキレイです。メインアイランドも十分キレイなのですが。


 
At night, I saw a fire dance. It had a good atmosphere.
 夜はファイアーダンスを見ました。よい感じでした。

No comments:

Post a Comment