01 September, 2011

1st Sep. Asian Restaurant

Asian Restaurant
9月1日 アジアのレストランだぞ


 
Because the owner said they would open Little Tokyo restaurant in September, I visited there but it was still closed. Oh, I may not be able to eat the meal before I leave.
 リトル東京レストランのオーナーが9月から開店すると言っていたので行きましたがまだ閉まっていました。帰国までにここで食べられないかも知れません・・・。


 
Since I was riding my extra rapid bicycle, I moved to the Korean restaurant. It took me less than 10 minutes from Little Tokyo restaurant, because my bicycle is very fast.
 速いチャリに乗っていたので、韓国料理店に移動しました。リトル東京から10分以内で行けます。
なぜならTorojiro先生のチャリはやたらと速いからです。


 
The Korea House restaurant’s owner is very kind. I ate a lot of food with the owner. I told her that I have only 3 weeks in Tonga, she said it’s very sad. Thank you for your kindness for 2 years. I will never forget your restaurant. Korea and Japan are relatives as Asian countries.
 コリアンハウスのオーナーはとても優しいです。たくさん食べました。トンガ生活があと3週間しかないことを伝えました。悲しいと言っていました。2年間お世話になりました。このレストランのことは決して忘れないでしょう。韓国と日本はアジアの国として親戚ですね。


 
On the way to Melissa’s lesson, I saw the strange cloud. I hope it is not a foreboding of something bad.
 Melissa先生レッスンの途中に変な雲を見ました。悪いことの前兆でなければいいです。

No comments:

Post a Comment