10 September, 2011

10th Sep. Sightseeing in the island

Sightseeing in the island
9月10日 島観光たぞ

 
This island is wild but tidy.
 この島は野性的ですが、整っています。


 
The dining is very luxurious.
 ダイニングは豪華です。


 
The bed room is comfortable.
  寝室は快適です。


 
I visited a ruin. The accommodation’s owner said, it was built more than 1,000 years ago. I think this is just stones.
 遺跡を見ました。宿のオーナーさんは、これは1,000年以上前に作られたものだと言っていました。ただの石でした。


 
I went around the island in 3 hours. Here is the north tip.
  3時間で島を一周しました。ここは北の端です。


 
I saw the boat. It nearly sinks, because of too many passengers.
 乗りすぎでほとんど沈んでいる船を見ました・・・


At night, I made my special Mabo-tofu in Kimika’s house and gave it to Brian who is a diver’s shop owner. All of the staff were glad to eat my garlic meal.
 夜、Kimikaさんの家で特製ニンニク麻婆豆腐を作ってダイバーズショップオーナーのBrianさんにあげました。スタッフ全員Torojiro先生のニンニク料理を食べられて喜んでいました。

No comments:

Post a Comment